Lietuvos Žemė Darnoje su Žmogumi.
afro.blogas.lt nuotrauka: http://goo.gl/JmSH5F
Žemė <-> Žmogus.->
Ji susideda 3 didelių elementų:
- ekonominė veikla;- gyvenamoji aplinka;- švietimas;
Tezės:
- ekologinis (biodinaminis);- atsinaujinantis (renewable);- save išsilaikantis (self sustainable);
Toliau šios dvi dalys skirstosi, smulkinasi į smulkesnes dalis.
Ekonominė dalis smulkinasi pakopiškai:
1 - pirminis žemės ūkis arba auginimo stadija;2 - ž/ū produkcijos pirminis perdirbimas prie derliaus vietose prie ūkių;3 - giluminis tolimesnis perdirbimas daug fazių į gylį, kiek leidžia inovacijos ir technologijos;
Pagal svarbą ir strategiją marketingas yra pradinė stadija ir nuo marketingo eina žemyn į 1-ą fazę pagal poreikius.
Tezės:
- Visa žemė tik ekologinė - auditas ir sertifikacija per švietimą ir aiškinimą, kodėl to reikia visoms suinteresuotoms grupėms.- Visas ūkininkavimas tik biodinaminiais principais paremtas (pilotinis pavyzdys - Ilzenbergo dvaras)
Tai iš karto suteiktų LT kaip Valstybės globalaus pozicionavimo svertus ir nuo to eitų aukštyn iki savo vietos suradimo.
Gyvenamoji aplinka:
- gyvenimas gamtinėje aplinkoje arba Darnoje su Gamta (Anastasija judejimas ir pan.);- technologijų ir inovacijų taikymas (Venus Project, TESLA, Panasonic, Sukijama smart village ir kt, pilnas pasaulinis auditas);- smulkus šeimyninis biodinaminis ūkininkavimas;- kooperacinis apsijungimas pagal geriausius Pasaulio pavyzdžius (Izraelis, Prancūzija, Japonija ir kt,).
Tezės:
- gyventi ne Gamtoje, bet būti Gamtos dalimi, susilieti su Gamta;- nuolat puoselėti savo gyvenamąją aplinką, gerinti, gražinti ją, kuo daugiau DUOTI;- surasti tikrąją Laimę ir Žmogaus kaip rūšies tikrąjį pašaukimą - džiaugtis kartu su Gamta, vykstančiais procesais ir būti proceso dalimi - metų laikų kaita, žydintys sodai, vaisių ir derliaus atsiradimas, keltis kartu su Saule ir džiaugtis saulėtekiu ir tt.
Švietimas:
- berniukų Mokyklos įkūrimas Eton College (UK) pavyzdžiu, nes reikia Vyrų-lyderių Lietuvai;- Ščetinino Mokyklos pagrindais paremtas švietimo organizavimas;- visų geriausių Pasaulio praktikų pritaikymas Žmogaus asmenybės ugdymui;- dvasinių dalykų akcentavimas nuo vaikystės.
Tezės:
- žydų patirtis;- Izraelis, litvakai;- viso Pasaulio Išmindies šaltiniai (juos integruoti ir adapuoti LT).
Credo:
ATRASTIINTEGRUOTI
ADAPTUOTIĮGYVENDINTILietuvos credo (arba ELLIT'o):
ŽALIASIS BALTIJOS BRILIANTAS (GREEN BALTIC BRILLIANT (JEWEL))
Brilliant turi daug reikšmių, jis yra ir briliantas su daug kraštinių, ir tobulas kita prasme.
Jewel - brangakmenis, LT, LV ir EE galėtų pasirinkti savo brangakmenį.Apsijungti su Estija ir Latvija i ELLIT'a - Baltišką Benelux'ą dėl pozicionavimo Pasaulyje (dauguma Pasaulyje vadina Baltics visas 3 šalis kartu ir Ryga yra laikoma LT sostine): E - Estonia, L - Latvia, LIT - Lithuania = ELLIT.
Trūksta jungiančiosios grandies tarp mokslo, verslo ir visuomenės.
Reikėtų intensyvinti pasaulinį bendradarbiavimą su Pasaulio centrais ir kuo daugiau diegti į Lietuvą ne pastatų, bet pačių tyrimų ir inovacijų, akcentuojant biotechnologijas - viską, kas susiję su Žeme, gyvenamąja aplinka
Parengė Simas Lapienis
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą